Întrebări frecvente

Comenzi

Comenzile se plasează exclusiv pe www.novan.ro. Adaugi produsele dorite în coș, accesezi coșul din coltul din dreapta sus, iar apoi finalizezi comanda urmând pașii de acolo. Poți caută produsul dorit direct în câmpul special de căutare, navigând în categoriile de produse din meniul afișat.
Când produsele părăsesc depozitul NOVAN, vei primi o notificare pe mail, unde iți vom comunica numărul de AWB al coletului, pentru a-l putea urmări. De asemenea, vei primi o notificare prin SMS de la curier cu privire la data și intervalul orar estimativ în care vă avea loc livrarea coletului.
Având în vedere faptul că firmele de curierat folosesc un singur agent de curierat pentru fiecare mașină de livrare, este posibil să fie nevoie de ajutorul tău pentru manevrarea produselor voluminoase.
Da. Poți plasa comenzi cu plata la livrare, în limita a 500 lei. Opțiunea de plata la livrare percepe o taxa de 10 lei, deoarece achitarea comenzii ramburs implică un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat.
Deschiderea coletului la livrare este permisă doar în cazul în care coletul este livrat prin firma de curierat Fan Courier.
Nu iți face griji! Vom identifica coletul împreună cu partenerii noștri de curierat. În cazul în care comanda ta a fost livrată incomplet, ne poți comunica printr-un e-mail la adresa novanromania@gmail.com numărul comenzii și AWB-ul de livrare, iar noi vom efectua verificările necesare.

Contul meu

Te poți înregistra în câțiva pasi simpli: mergi în partea de jos a site-ului la secțiunea #MYNOVAN și faci click pe „Înregistrare cont nou”.
Iți recomandăm că înainte să plasezi o comanda, să iți creezi un cont pe Novan. Astfel, vei avea acces la toate detaliile despre comenzile plasate și perioada de livrare, cât și posibilitatea de a solicita returul produselor din contul tău, de a anula comenzi sau de a modifica numărul de produse comandate, de a modifica adresa de livrare și de a descarca facturile.
Click pe linkul sau iconiță „Conectare” din secțiunea de sus a site-ului, apoi pe „Ți-ai uitat parola?” și introduci emailul cu care te-ai înregistrat. După această acțiune vei primi un email cu procedura de resetare pe adresa de e-mail specificată.
Pentru ștergerea contului, conform regulamentului GDPR, avem rugămintea să ne trimiți o cerere de ștergere cont/date personale către adresa de e-mail novanromania@gmail.com. Solicitarea ta vă fi preluata și soluționată, în cel mai scurt timp, de colegii noștri responsabili cu protecția datelor personale.

Plata

Modalitățile de plata prin care poți achita o comanda sunt:)
– plata cash la livrare (în lei, integral, la livrarea coletului de către agentul de curierat))
– plata online cu card (se realizează prin intermediul Stripe)
– plata prin transfer bancar (aceasta se face în maximum 48 ore de la plasarea comenzii, prin serviciul de internet banking sau prin ordin de plata))
Daca alegi modalitatea de plata prin transfer bancar, te rugam să ne trimiți dovada plații pe e-mail, la adresa: novanromania@gmail.com.
Pentru a reduce uzul hârtiei, facturile noastre sunt disponibile în format electronic. Le primești pe email după procesarea comenzii tale, le găsești în contul tău Novan sau ai posibilitatea de a le cere la adresa de email novanromania@gmail.com.
Da. La finalizarea comenzii completează câmpul "Companie / CUI" cu numele și CUI-ul firmei. Dacă ai uitat să menționezi acest lucru, ne poți trimite un e-mail, la adresa novanromania@gmail.com, iar noi te vom ajuta cu emiterea unei facturi cu datele firmei, însă nu mai tărziu de 48h de la data plasării comenzii.

Retur

Conform legislației din Romania puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.novan.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoit să justifice decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decât costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor.
Poți completa formularul de retur direct din contul tău de client sau îl poți cere la novanromania@gmail.com precum și prin secțiunea Contact.
După inițierea acestuia, vei fi contactat de către un reprezentant al firmei de curierat, pentru ridicarea coletului.
Bunurile returnate vor fi trimise împachetate într-un ambalaj solid pentru a preveni deteriorarea, la adresa specificată în formularul de retur.
Datele trebuie să fie corecte, astfel încât procesarea și plata acestora să fie efectuate la timp. Pentru produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice și cele cărora le lipsesc accesorii, ne rezervăm dreptul de a nu le accepta.
Contravaloarea produselor returnate vă fi virată în contul bancar specificat, în termen de maximum 14 zile.